tirsdag 15. september 2009

dagen i går

var og så på Inglourious basterds med joakim, helt genial film:D også var vi og spiste på Esmeralda på brygga i tønsberg, var skikkelig god mat der. spiste andebryst med brokkoli, rødvinssaus og poteter.

var ikke skole i går da, og ikke i dag heller forresten. bare noen kurs. i går et tillitsvalgt kurs og i dag et kurs om hvordan bli en effektiv student. tenkte det kunne være gøy og se om de har noen gode tips. men det er ikke før kl 3, så har jo litt tid tilandre ting før det da. tenkt og være flink og gjøre litt skole arbeid. føles liksom så rart når jeg liksom skal gå på skole men ikke er på skolen min i løpet av hele uka...

joakim skal trene meg igjen etter kurset i kveld da. det kommer til og bli skikkelig jævelg fordi jeg er utrolig støl i lår og rumpe. det er deilig og føle man har fått til noe, men det kommer til og gjøre vondt. gjør jo til og med vondt og sitte i sofaen...

men nå tror jeg at jeg skal finne meg noe frokost.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar