torsdag 24. september 2009

dagene forsvinner...

følte jeg ikke fikk tid til noe i går. var skole fra 9 til 15.30 så rett på jobb til 21.30, så hjem spise litt, sove... fikk ikke tent, fikk ikke vært på pc'n en gang:s

i dag har jeg vært innom skolen noen timer, jobbe på en oppgave med gruppa mi, også er det snart på jobb. har vært og jogga 30 min nå. deilig å få svetta litt, blir for mye stillesitting med skole og jobb for tiden... var innom spenst på mandag, tok en prøve time. fikk en skikkelig bra styrke time^^ tror nok jeg kommer til og melde meg inn neste uke når jeg har flytta. ligger like borti gata i forhold til leiligheten. også hadde de masse gøye gruppetimer jeg har lyst og prøve:)

men nå skal jeg lage meg litt mat før det blir og dra på jobb. brokkoli og blomkplsuppe fra pose, med ekstra brokkoli og blomkål og masse stekt skinke, kjempe nam^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar