tirsdag 29. september 2009

mye og gjøre:s

lenge siden jeg har hatt tid til å blogge nå. hatt utrolig mye og gjøre... også fikk jeg ikke nett i den nye hybelen før i går. men nå er det jobb hver kveld denne uka og jobbe med skole på dagen, og dette skulle være høst ferie? jeg føler at jeg har mere skolearbeid nå enn når det faktisk er skole. har 3 oppgaver jeg må prøve å få gjort:s

trening har det ikke blitt så mye av de siste dagene. men har tenkt og få inn 2 styrkeøkter i løpet av uka. i tillegg går jeg til og fra jobb. det gir 1t 40min gå tur hver dag det. ikke så verst:)

har funnet flere og flereting jeg må handle til detta rommet da. f.eks. hyller til klesskapet, ellers er det håpløst og ordne klær der. nå er det 3 små skuffer, og resten er henge plass... også tenker jeg på et større skrivebord. det jeg har nå gir meg så vidt plass til laptopen og en bok... håpløst når man skal skrive oppgaver...

men, nå skal jeg komme meg opp av senga og få rlaget meg noe frokost, pluss to "matpakker" til på jobb i dag. jobber kl 13-21, så trenger litt mat for og unngå godteriet:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar