onsdag 16. september 2009

og jeg som liksom skulle trene i går kveld. det ble det dårlig med må jeg si... når joakim kom hjem var han i drit dprlig humør fordi det var noe han ikke hadde fått til på skolen, så der var det ikke noe treningshelp og få... vi endte i stede begge opp på esmeralda og kino igjen^^ district 9, var faktisk ganske så bra den også. var liksom ikke vare vold og skyting som det ofte er med de filmene, men litt mening også. håper på en oppfølger for og se hva som faktisk skjer^^ selvom det ble kino i stede for trening i går, så ble det i det minste ikke en stor godteri orgi som det ble tirsdag. var kyllingsalat og en cappuchino på esmeralda, så en kjærlighet og noen sure drops til filmen. ganske fornøyd at jeg klarte og motstå fristelsene^^

i dag er det sjokkerende nok heller ikke skole:D men er jobb i kveld da, 16-21.15. skal rydde og vaske litt klær i dag. og gå meg en laaaang tur igjen. også tror jeg at jeg skal dra opp på skolen til joakim (den er nærmest) og faktisk få trent litt. også må jeg jo begynne og pakke litt. henta jo nøkkel til min nye hybel i går:p er alltid like vanskelig og skulle pakke for og flytte...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar