onsdag 16. september 2009

en laaaaang dag.....

føler at denne dagen har vært utrolig lang. har gjort en del kos og gøy. men har blitt så mye kjøring og venting på tog og buss, at det føles lenge. kom hjem nå etter og ha vært i oslo siden formidagen i dag. dro fra leiligheten 5 over 9, så var det buss og tog og jeg var framme i oslo rundt halv 12... laaaang tur.... hadde kjøpt meg fitness magazin og amerikanske shape mens jeg venta, så hadde litt å lese^^ planen i oslo var og dra på bymuseet og se på utstillingen resten av klassen så på tirsdag mens jeg var på kurs. også skulle jeg møte pia når hun var ferdig på jobb^^ og siden jeg da endte opp med 4 timer ledig tid ble det shopping. ble noen poser det^^ joakim komm også innom rundt 4, så da tok vi oss en kaffe og et glass vin på aker brygge, før han kjørte meg opp til pia.

vi skulle lage middag. var på rema å handla og ble possetivt overraska over og se at de hadde begynt og selge kjøttdeig og kyllingkjøttdeig i både 300g og 600g pakninger. så til middag blwe det krydra kyllingboller i hakka tomater, stekte grønnsaker (rødløk, paprika, squars, sopp) og ris. også hadde vi til og med dessert, gjemmelaga eplemos av norske epler med vaniljekrem^^ så koste vi oss med hvit vin til^^ var en skikkelig koselig kveld det. er ikke ofte pia og jeg får tid sammen lenger. så var hyggelig at vi begge kunne i dag. men så var det hjem igjen da. dro fra oslo 20.45 og kom inn døra her for 15 min siden:s vet ikke hvor ofte jeg tar den turen nei:s

men nå er det natta. skikkelig sliten jeg nå:s

2 kommentarer:

  1. Høres kjempekos ut <3 Skulle ønske jeg var der ^^

    SvarSlett
  2. du burde ha vært det:p
    vi får prøve på en sånn kveld når du kommer hjem igjen:)

    SvarSlett