mandag 14. september 2009

sliteeeeeen!!!!!!!!!!!!

skulle trene litt her på hybelen siden jeg ikke er medlem av noe treningssenter enda. så tenkte jeg skulle prøve ut noen av de treningsvideone jeg har fått gjennom forskjellige blader. fant ut at jeg er i helt elendig form igjen. skikkelig skuffa ofer meg selv... og det var vist joakim også som satt og så på, og rista oppgitt på hodet. og etter en halv time skulle han overta treninga... da ble det kjørt kickboxing trening i 45 min.... føler meg helt ødelagt nå.... men skikkelig deilig og være skikkelig sliten:D

i tilegg siden i stad har jeg laget skikkelig god, enkel og rask middag. hev laks og masse frosne grønnsaker i en form og satt dem i øvnen i 20 min, samtidig som jeg kokte noen poteter til joakim, ellers blir ikke han fornøyd:p krydra selvfølgelig laksen litt først da. masse fersk persille, salt og sitronpepper. namme mat^^

skal få i meg litt kveldsmat nå, så blir det nok snart kvelden. skikkelig sliten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar