onsdag 16. september 2009

skuffa...

som jeg sa skulle jeg på kurs kl 3, det skulle vare til 6 men er hjemme alt jeg. var skikkelig skuffende det kurset. førat var det bare kaos og vi ble sendt fra rom til rom. også var foreleserene skikkelig dårlig, og kjedelige. så da var det like greit og dra hjem.


var og gikk meg en laaaang tur i stad da. var jo så utrolig fint vær. gikk i knebukse og singlett. var skikkelig deilig sommerfølelse:D også gikk jeg langs stranda her... er så utrolig sørlands idyll her. utrolig mange hus der jeg gjerne kunne bodd i. var veldig glad for kystlinje loven da, så jeg faktisk kunne gå der jeg gikk.



lagde meg en god or rask lunsj etter turen også. måtte jo rekke kurset mitt. så ble omelett med skinke og grønnsaker^^ lett og billig^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar