mandag 5. oktober 2009

da hadde man fått kjøpt vaskemiddel og vaska hybelen, og litt mere klær. føler at jeg begynner og komme i orden her nå. får saker og ting på plass:) siden jeg overnatta hos joakim til i dag fikk jeg mulighet til å låne bilen, så fikk jeg med de siste sakene mine derfra. så var han så snill at han kjørte megf og sykkelen min ned hit når han hadde en pause fra skolen. han tok til og med og mekka litt på den:D det kan bli deilig og ha sykkelen her. jeg kan komme meg mye raskere til og fra jobb, også siden jeg har kurv på den, kan jeg putte sekken oppi der:)

men, nå er ikke klokka 5 en gang, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal foreta meg resten av kvelden. blir jo og ordne middag en gang, men spiste lunsj vet 2-3 tia, så ikke sulten enda. vurderer om jeg skal gå meg en laaaang tur, siden det er så fint vær ute:) siden jeg framdeles ikke har surra meg til og melde meg inn på spenst, trenger jeg å få brukt litt energi på andre måter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar