onsdag 14. oktober 2009

for mye og gjøre...

føler at jeg ikke klarer og få gjort ferdig noe for tiden. er hele tia noe som må gjøres så får ikke jobba med oppgavene mine. men, det er nok kansje litt min egen feil også. er noe med prioritering og konsentrasjonsevnen. sånn som den oppgaven jeg skulle gjøre søndag, den fikk jeg selvfølgelig ikke gjort noe på. og mandag, da jeg hadde fri fram til jobb kl 15.... ble det heller ikke gjort noe:s så nå har jeg 2 store oppgaver som jeg må ha ferdig før søndag. den ene skulle vært ferdig søndag som var:s og jeg har så liten tid til og gjøre dem. skal få gjort litt i kveld da, må bare gå meg en tur først for og få opp energien litt. så skal jeg sitte med oppgaven til kl 21... må sette tider, ellers vet jeg at jeg kommer til og gi meg før jeg kommer så langt. i morra ahr jeg ikke noe tid til oppgavene, men fredag har jeg formiddagen fram til kl 14. så da skal jeg i det minste jobbe et par timer. lørdag er det ikke noe til igjen. men skal ikke ut eller noe denne lørdagen, bare jobbe. så da er jeg i det minste i stand til og få gjort noe søndag, så skal bli ferdig da. det burde gå greit... så nå er det bare og holde seg til den planen.

driver og spiser middag nå. ovnsstekt torsk med grønsaker, poteter og cottage chees. slang oppdelte grønnsaker og potet i en ildfast form med litt olje i bunn, så torskebiten og cottage cheesen på toppen. dyssa over sitronpepper, sitron og paprikapulver. så inn i ovnen på 200 grader i 30 min. for mange høres det sikkert rart ut og ha cottage chees i noe sånt noe-. men det er faktisk utrolug godt. det gratineres akkuratt som ost, og med krydder så gir det litt ekstra smak til torsken. bare og prøve:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar