fredag 2. oktober 2009




da var man hjemme fra jobb og hadde satt seg ned foe og kose seg med de første episodene av den nye sessongen fra gossip girl:D lagde meg gele på fun light saft og gelatin pulver tidligere i dag, som jeg kunne kose meg med nå. trenger det, for er alltid skikkelig søt sugen etter jobb. og er jo omtrent ikke kcal i geleen når man lager den sånn. de eneste er fra gelatinpulveret. og det er lite:) neswtegang skal jeg putte oppkutta jordbær oppi også:D




begynner og føle meg gammel. har hatt vond i hofta når jeg gikk til jobb de siste dagene, og ble værre i dag:s føles liksom som om ledde har hekta seg opp litt... ubehagelig å gå da:s var nesten så jeg tok bussen i dag. men da måtte jeg ha venta 20 min, så starta like gjerne å gå, og da klarte jeg og motivere meg til å gå hele veien:)




til lunsj i dag ble det lankse wrap. den ble skikkelig god. wrap er en veldig god ide for de som er blitt lei brødskiva. den kan varieres utrolig mye. i dag smørte jeg først på smøreost med hvitløk og krydder, så hadde jeg på salat, paprika og tomat, og stekte en skive lakssom jeg la på toppen. så er det bare og rulle/brette sammen som man gjør med taco, og pakke den inn i aluminiumsfolie:) tortillane kan du bare ha liggende i skapet. så lenge du legger de du ikke bruker i en pose med clips på, holder de seg fine lenge.




middag ble grønnsaker med kylling, som i går. hadde en stor pakke kyllingfilet som jeg måtte bruke i går, så stekte opp en del som jeg bare kan slenge i en boks og ta med meg:) utrolig greit egentlig:)

2 kommentarer: