fredag 2. oktober 2009

endelig fått trent litt

har hatt planer om og trene og jogge nesten hver dag denne, men har liksom aldri fått gjort det. men i dag kom jeg meg endelig ut av hybelen:) ble en 30 min joggetur og 15 min basic styrke. er ikke så godt kjent i området enda, så trodde på slutten av joggeturen at jeg hadde rota meg helt bort, men så var jeg vist bare like borti gata:) fant en veldig fin rute da, som for det meste går igjennom skogen. men var skekkelig kaldt ute nå, selvom det var sol og alt, hadde på meg superundertøy genser pluss en vind tett jogge/ski jakke, tights og ullsokker. skal kjøpe meg pannebond og votter også. det trengs når det er så kaldt:s

nå har jeg fått i meg litt mat. 2 runne knekkebrød med leverpostei og agurk, 2 kiwi, litt mandler og litt paprika. og en protein shake:) skal straks hoppe i dusjen, trengte bare og avkjøle meg litt først:p

skal forrresten prøve og ta denne joggeturen de fleste morninger. er lettere og komme seg ut når man har en løype:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar