lørdag 17. oktober 2009



nå er jeg skikkelig sliten i beina... har slengt meg i senga med en kopp te og litt kveldskos, og merker at det værker i leggene. og det eneste jeg har gjort er og være på jobb. merker virkelig forskjellen på og jobbe i kassa og i ferskvaren ja. siden jeg gikk til jobb halv 11 i dag (45 min og gå), har jeg ikke hatt tid til og sette meg ned et eneste sekund. måltider ble hevet i seg stående så raskt som mulig, og skikkelig pause ble det ikke noe av. føler at jeg har hatt skakkelig mye og gjøre, baree løpt fram og tilbake, nesten en skikkelig kondis økt detta:p men men, nå er det i det minste og slappe av med en bok og te.




og som jeg håpa i dag morges, så har jeg faktisk klart og være sunn i dag, ikke noe fråtsing på meg nei. spiste ikke en gang sjokoladen sjefen kom og satt forran meg når jeg jobba:D *stolt*



detta varden gode krabbefrokosten min i dag:D jeg er skikkelig glad i sjømat, bare synd det alltid er så dyrt. skulle gjerne spist det oftere jeg, er jo sunt jo. men får som regel holde meg til torsk og laks. godt det også da:)
og detta er det jeg koser meg nå, kesam, vaniljeyoghurt, ananas og capputchino dryss:) har begynt og bruke det like mye som kanel jeg nå. gir litt annen smak:)
men nå skal jeg sitte og kose meg noen timer:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar