tirsdag 6. oktober 2009

jenta som lekte med ilden...

... var og så den i kveld... utrolig bra, gleder meg skikkelig til nr 3 kommer:p har gått overraskene mange bra filmer på kino de siste måndene, og tror det kommer noen flere framover:) var forresten trailer på fritt vilt 3, ikke sett nr 2 enda jeg da. men den må nesten sees. og shutter island (eller hvordan det nå skrives), den så faktisk litt skummel ut... men trilerene pleier faktisk og klare det:p





til middag i dag ble der tandoori krydra kylling med ovnsstekte rotgrønnsaker og blomkål/brokkoli blanding:)






i morra er det skole, så er det rett til toget og hjem til åros. mamma og pappa har kommet hjem fra frankerike, så siden jeg jobber i helga tenkte jeg og besøke dem nå:) dessuten må jeg hente litt regninger:s ikke like hyggelig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar