fredag 16. oktober 2009

jobb, jobb, jobb...

føler at det er lite tid til annet for tiden. var jo jobbing torsdag, frdag også begynner jeg 12 i dag. ikke så mye man rekker og gjøre da. har satt på en vask med klær nå, og krysser fingrene for at den er ferdig så jeg kan henge den opp før jeg drar. også skal jeg få laget meg litt mat snart, litt sunn mat:D har virkelig mista litt kontrollen over den maten i det siste, vil virkelig ikke tenke på all drittmaten jeg har spist. men satser på og klare å komme tilbake på riktig spor i dag. har planer om krabbe til frokost:D var tilbud på jobben, så da måtte jeg jo bare kjøpe. må jo kose seg når det er billig nok. også blir det et krovt rundstykke til, sitron og grønnsaker. nam frokost:) også skal jeg steke opp litt kyllingkjøttdeig med masse grønnsaker til et av måltidene på jobben i dag. kommer til og trenge minst et til, men ikke klart og tenke ut hva enda. mister liksom helt helgefølelsen når det bare er jobbing og jobbing.... savner og ha fri... tror nok ikke jeg skal jobbe når jeg begynner på ny skole til høsten igjen. eller hvis det blir noe, så blir det ikke mere enn annenhver helg og ikke noe ukedager... kommer til og ha mere og gjøre da, dessuten er jeg så utrolig lei jobbing:s

og nå er jeg faktisk blitt skikkelig forsjøla i tillegg, skikkelig vondt i halsen. burde vel egentlig ikke jobbe, men hater og ta meg fri, selvom det er fordi jeg er syk. får faktisk dårlig samvittighet... i hvertfall nå som de i tillegg har 1 på ferie (han som er aktuell for mine vakter) og 1 sykmelt... de må virkelig ansette noen flere snart. med en gang det er noen borte, så sliter de skikkelig med å få fylt opp vaktene.

har framdeles ikke blitt så my trening på meg. men går i det minste yil og fra jobb, og det gir meg jo over 90 min. og nå som jeg er i ferskvaren og ikke i kassa blir det en del bevegelse. men begynner og føle meg skikkelig slapp i kroppen nå, så må virkelig få begynt og trene litt skikkelig styrke igjen. utrolig skuffa over at jeg framdeles ikke har kommet i gang med noe skikkelig trening:S men.... snart....:D

2 kommentarer:

  1. Bli frisk :D Kan ikke ha en syk Siri på besøk ;)

    Og ta det med ro vennen :)

    <3

    SvarSlett
  2. har noen dager igjen og bli frisk på da:D masse c-vitaminer og te gjør nok susen:p

    SvarSlett