søndag 11. oktober 2009

Fylleangst og oppgaveskriving

nå har jeg ikke vært på fylla på veldig lenge. men det ente vist med at jeg tokk det litt for langt i går. var i bursdagen til en jeg har blitt kjent med i klassen min her i tønsberg. så møtte en helt nye gjeng mennesker. vi hadde det skikkelig gøy, drikkeleker, singstar osv før vi dro på byen ved 11 tia og vi fortsatte å ha det gøy der. men jeg tåler egentlig veldig lite alkohol og blir skikkelig kanonfull fort, og hvertfall når vi da tok oss noen tequila shots før vi dro. men jeg har lyst til og kjerpe meg. er absolutt ikke fornøyd med den personen jeg blir når jeg drikker. selvom jeg har det utrolig gøy, så mister jeg rett og slett kontrollen, har ingen grenser lenger, og ender som regel opp med og gjøre dumme ting. blir rett og slett skikkelif fjortis i fylla, og er skikkelig skuffa over meg selv for det. så det er mitt nye høstforsett: jobbe med hvordan jeg er i fylla, få mere kontroll og bli litt mere voksen.

men skal ikke nekte for at det var en super kveld i går:D

men så var det dagen derpå da, småkvalm og skjelven, og store planer om å få skrevet en oppgave. har virkelig ikke kommet i gang med noe som helst nyttig før nå, kl 16.30

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar