mandag 5. oktober 2009

stolt av meg selv nå!!!


som jeg sa, så var jeg ganske fysen tidligere i dag, og er ganske stolt av meg selv at jeg ikke har endt opp med å spise noe usunt, selvom det kansje ble litt mye i løpet av dagen:s men her er i det minste et bilde av middagen, synes den ble litt festlig jeg:p det ble go' og mager burger med frørik polarbrød. også hadde jeg skikkelig lyst på egg, vel, eggehvite siden jeg ikke er så glad i plomma. men putta tre hviter i panna og trakk de sammen på mittenb til alt var stekt, også ble vist det også en "burger":) så hadde jeg litt salt og pepper på "eggehviteburgeren" og paprikakrydder på den vanlige burgeren. og masse grønnsaker til da selvfølgelig:)
heldigvis var jeg flink og fikk dratt meg ut av hybelen, gigg ned til byen (40min) og opp igjen (45min), kjøpte det svenske fitness magazin når jeg var der siden de har 25% på utenlandske blader på narvesen nå:) og når jeg kom hjem måtte jeg selvfølgelig ha mere mat:s kesam blanda med yoghurt naturell, havregryn og mandler, og masse cappuchino krydder på :D
men nå er det natta for denne jenta, prøve og være uthvilt i morra tidlig, kansje jeg får jogga før skolen;p man kan alltid håpe...:)

2 kommentarer: