torsdag 1. oktober 2009

kvelds kos



da var man hjemme fra jobb og har krølla seg godt sammen i senga med laptopen og litt kvelds kos. en kopp te og en liten bolle popcorn med fiffi krydder på. kjempegodet. dessuten er det jo fakrisk ikke mye kcal i popcorn. eller, ikke mye i forhold til volum. en hel pose ferdig poppa popcorn inneholder 300 kcal. og når man da tar seg en sånn bolle blir det unner 100 kcal, og det kan man jo spandere på seg selv. dessuten kan man variere det så mye med og ha på forskjellige krydder:)




ellers lagde jeg meg lunsj og middag til og ta med når jeg dro på jobb. det ble salat med tunfisk og gulerot, som ble spist på brygga før jeg begynte på jobb. så ble det grønnsaker med tandori krydra kylling og et glass melk til middag.




begynner jo og bli kaldt og gå hjem om kvelden, så planlegger og kjøpe meg votter i morra. i hvertfall nå som jeg går hele veien hit. var ganske kjørlig på dagen også i dag. selvom det var sol:s

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar