søndag 4. oktober 2009

søndag=vaskedag

nå har jeg satt på første kles vask. måtte få huseieren til og komme innom, for fikk vaskemaskinen ikke til og funke.- var vist bare fordi vannet var skrudd av:p tenkte ikke på og sjekke det jeg:p også har jeg vaska litt på fellesarealet, men funnet ut at det er en del vaske saker som må kjøpes, så resten blir vasket i morra.

var også flink og jogga/gikk en tur i dag. brukte 1 time, hvor ca 40min var jogging. fant noen nye veier i skogen her. liker og jogge i skogen:D hadde tenkt og jogge før jobb i går også, men da hadde det pluttselig bestemt seg for og regne skikkelig mye:s fikk gått fra jobb i det minste da, og halve veien til før jeg var gjennomvåt og hoppa på en buss:p

i kveld skal jeg til joakim, spise taco og se film. er koselig med litt selskap når man ikke skjenner så mange i området. hadde smoothie til frokost i dag, masse kirsebær og blåbær, yoghurt, proteinpulver og vann. den ble utrolig god. og proteinene gjør at man holder seg mett litt lenger:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar